19 Apr 2013

SPIDER CAKE & A HAPPY BDAY TO MY DANIEL HAKEEM!!!





Assalammualaikum semua...

Syukur alhamdullillah, hari ini genap 4 tahun usia my one & only son Daniel Hakeem :)







Tak pernah bosan saya melayan karenah babyboy yang dah besar sorang ni, memang sangat manja & kuat makan, hehe

Tapi memang susah mau tangkap gambar c daniel ni, memang tak ikut arahan punya, paling2 pun satu posing saja dia pandai, 'peace', hahaha













My daniel ni memang minat sangat dengan kartun spiderman, ultraman & yang seangkatan, tapi cuma kek spider ni saja yang saya mampu buat, gembira bukan main lagi dia, hehe..












Untuk menunya pula saya sediakan yang simple2 saja, Rosemary grilled chicken & cucumber & tomato salad...






Resepi untuk kek ni saya guna resepi marble japanese cotton cheesecake. Untuk frosting pula, saya guna cream cheese frosting yang di warnakan.







Maaf sebab saya tak taip resepinya disini, li
ne kurang ok, so untuk mencuba bolehlah klik pada link yang saya bagi tu k...







Happy birthday Daniel....





4 comments:

Bbwana adienia said...

happy bday to daniel hakeem..

kek spider tu walaupun nampak simple tapi tetap cantik dan frostingnya yang mengujakan tekak..hehe..

LiNa_Pg said...

Hepi belated besday buat Daniel, semoga menjadi anak yg soleh dan berjaya di dunia dan akhirat.Mesti sonot tu dapat kek ngan spesel design untuk dia...
sangat kreatif

Mawar Othman said...

Happy birthday daniel

Suzana Ibrahim said...

hepi birthday baby besar yang gebu!dan kek yang hebat..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...